0492 - 592008 info@twilst.nl
Selecteer een pagina

We gaan verder met de tips voor het starten van een eigen webshop tip 2 review. We hebben veel reacties gehad op ons eerste deel dus zijn benieuwd of jullie al verder zijn en klaar zijn voor tip 2.

2. Waarom zijn reviews belangrijk?

review

Ga je zelf na, als jij iets koopt op internet wat geeft dan de doorslag? Juist de reviews die je leest van andere kopers. Reviews worden steeds belangrijker en beïnvloeden het online koopgedrag van consumenten.

Reviews zijn online mond-op-mond reclame’s en zijn essentieel voor een succesvolle webshop.

Een positieve review levert je voordeel op maar je kunt ook een negatieve review ontvangen. Hoe ga je hier mee om? Het allerbelangrijkste is om te reageren op een review of het nu positief of negatief is, laat wat van je horen. Hoe sneller je positief reageert en een oplossing levert hoe sneller je een negatieve review kunt draaien naar uiteindelijk een positieve review en oplossing. Een verkoop op internet houdt niet op bij de levering, de service die je erna levert heeft de meeste waarde.

Hoe verzamel ik reviews via mijn site of via social media?

De beste manier is om de klant te stimuleren door iets te beloven bij de bestelling denk aan een goedkope accessoire, korting op een volgend product of een win-actie. Vraag ook om specifiek een review voor een artikel of een review voor je bedrijf.

Zover tip 2, tips voor het starten van een eigen webshop. Succes met de toepassing van deze tip.

Like onze Facebook pagina om alle tips te volgen.

Zie je nu al door het bomen het bos niet meer, neem dan contact op met Twilst.nl

 

U mag dit delenShare on Facebook
Facebook
5Tweet about this on Twitter
Twitter
Email this to someone
email